söndag 10 oktober 2010

 Stavre

Nu är man tillbaka i Sollefteå efter en trevlig helg hemma :) I lördags blev det träningsdag tillsammans med Jonathan och Evelina. Sedan kom vi hem och då blev det till att fixa TACOS med bror Linus :) as gött!!! 
Sedan drog jag och Evelina på BIO. Tusen gånger starkare och den va grymt bra. Dock fick man ju typ nackspärr för att filmduken va 1 km upp på väggen:O närå... 
Idag har varit en bra dag. Vaknade av mig själv runt 20 över 9:e. Ovanligt tidigt för att vara mig... Sedan hade pappsen fixat morgon fika =) Efter det blev det en hel dag på Birsta med Bästaste Evelina Settlin!!! 
Sedan tog vi passaten och rullade hem till Stavre och åt middag som Bror fixat. Som pricken över i:et blev det Maräng switch till efterätt (stavningen?)
Detta var ungefär det vi han med denna helgen och i Fredags va Frida hem en sväng också nicenice =) 
Nä nu ska jag chilla så här på sluttampen av min Vilodag. Imorgon blir det Risk 1an om jag inte minns helt fel, återstår att se ;P 
 Va ett speciellt ögonblick idag också, hoppas att ni inte missade detta... 


Detta va allt för denna gången // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar