onsdag 9 mars 2011

Deckade nyss i sängen..

Idag har jag tävlat på Skogs HUGGAR EM ;) som vi säger.
Jag har lyckats att bomma med stöd i stå, lite små pinsamt men fan jag skyller på geväret de skött snett vilket gjorde att dom som siktar snett träffar och jag som sikta mitt i bommar eller hur var det? ;)
Nää allmänt dåligt av mig bara.. Åkningen va väl inge 100% men de kan man ju inte räkna med efter sjukdom, funderade där ett tag på att inte starta eftermiddagens Skate sprint med en skjutning.
Men man ville ju inte va sämre än pappa som hade pallrat sig runt 10km på en tid vi inte ska tala om, Men farmor å mormor tyckte iaf pappa va duktigt å nog har han bränt x-antal kalorier. De e bra!!
Räknade ut lite snabbt att han skulle va över 10 timmar på Vasaloppet, det är ju en del timmar efter då han var i toppform så att säga..
Men i min korta intervju direkt efter målgång säger han(pappa) att han är vältränad, bara de att han bär på lite för mycket.. Då är man inte vältränat sa jag :P
Åter till dagens andra lopp skate lite längre bana denna gång av någon konstig anledning. Skidåkningen gick grymt bra med tanke på min krassliga period precis innan. Om jag hade rådfrågat mina tränare hade jag inte fått ställa upp överhuvud taget.. Men nu gjorde jag inte de, och en så länge har det gått bra hoppas de hänger i sig :) Annars lär man ju få höra de resten av våren ;) men de va de värt ett bra lopp positivt för mig iaf!!

Man startade två och två och jag fick starta med samma tjej båda gångerna, jag trodde de skulle va några som inte hade åkt skidor förut men näää.. Hon satsade allt ut från start den jäveln å jag som hade tänkt tagit de lite lugnt me tanke på mitt eget bästa.. Men att ha någon framför mig var inget alternativ!!!
Så jag har kört fult ös å nu är jag halvt medvetslös!!
Nu ska vi ut å ragga restaurang i Östersund!! Sedan blir det prisutdelning man kanske få sig en pokal va ju ett tag sedan sist ;) eller juste fick ju en i Sysslebäck.. Å hör av häpnad den står faktiskt på hyllan i lägenheten och samlar dam, för den pokalen slet jag som ett djur för.. Så där ska den stå tills jag får en nyare upplaga av något fin fint :D

Over and out // En trött Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar