tisdag 13 april 2010

Drag i Solle

Tjabbaa!
Nu är man tillbaka i Soliga Sollefteå och ÄNTLIGEN är det vår! :)
Dammade fram cykeln igår och va ute och gled på stan med mitt Team! ;)
I går va en lite skum dag, mystiska grejer ägde rum till som tätt.. Spännande! Men ni får INTE veta, utan ni får fortsätta fundera och förhoppningsvis komma på... eller nej, justja, det där kommer ni aldrig komma på, för det där är verkligen det sista man tror... Klurigt! ;)

Idag var det PAJENS DAG! Grattis! :) Eftersom vi är så oerhört snäll och omtänksam och allt sånt där så gjorde vi ju så klart en tårta till Pajen. Och den va oerhööört god! ;)

Idag åkte jag, Madde & födelsedagsbarnet intervaller! ;) Det va såååååååååå åhäääääääääääääääär drygt och jobbigt, fast jag hörde nått om att de ska vara jobbigt, så då är det ju lugnt. näråå..
Efter intervallerna blev det en tur i slalombacken och busade lite, HAHAHA! Inget ni får veta heller.. :P
Idag fick vi även prova Alpina pjäxor och Peltonen skidor på träning. Och pjäxorna var riktigt skön och bra tycker jag. Så nu klurar man på hur det blir nästa år...

Efter den roliga kvälls svenskan blev det en sväng på cykeln. Drog igenom hela stan och besökte dom flesta som vi inte har besökt förut, bland annat Robban och han blev ju så klart skiiiit glad när vi kom! ;) Var även till Pattis där vi fick våra priser från Lima. Måste bara säga att Annas fina ljusstake var elegant.. Haha! Själv fick man en svart/vit lampa. Inte helt fel faktiskt. :)

Nu sitter jag här och har inte så mycket att göra. Men de är ju kul de också!!!!!!!
Nu ska jag ta mitt pick och pack och dra ut på nya äventyr. ;P
Hejsvejs. /Vickizzzzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar