torsdag 19 juli 2012

Ont, ont, ont!

hej!
Just nu sitter jag här och väntar på att åka på massage eftersom jag har så ont i ryggen :( känns som bäckenet har hoppat snett typ 1 meter, gör ont att gå och det är verkligen inte skönt! Så hoppas det blir bra med lite massage :)

I morgon är det sista arbetsdagen vilket är riktigt skönt och jag har längtat länge tills sista dagen, fast ändå ska det bli lite tråkigt, men förhoppningsvis kommer man kanske tillbaka nästa år ;)
Efter jobbet drar jag upp till Sollefteå och är där i över en vecka, wiiieho! :)  Dock vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig upp ännu eftersom Chrille har Volvon i helgen. Hans Golf som han köpte för 1000 kronor känns inte så jäkla kul att åka upp till Sollefteå med och buss suger när man har en fet väska, stavfodral, gevär, rullskidor, påse med pjäxor/skor, beautyboxen och så vidare ;) Jobbar hårt på att få låna Audin!!!

Nu måste jag försöka pallra mig iväg ut till bilen, för nu väntar massage som är allt annat än skönt när man har ont :( usch!
Pusshej /V.B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar