söndag 24 juli 2011

What are words??

Okej, dags att rycka upp sig!! Brinken har talat.
Åter i bloggandet, känner att jag släppt upp "träningen" (blogg skrivandet) så jag borde vara i en bloggform utöver dess like ;)
Just nu befinner jag mig i sängen, som så många andra dagar vid den här tiden.
Sommarens plus en så länge.
+ Midsommar, träffa några av de bästa personerna <3
+ Sova till 12, dock alldeles för sällan..
+ Badat mer än förra sommaren
+ Pengarna har börjat rulla in på kontot
+ Träningen går bra bra bra
+ Införskaffat ny cykel
+ Varit med bästa Therese
Plus en massa mer...

Sommarens minus
- inga minusgrader, hatar den ständiga värmen.
- Funderar över vad jag ska läsa till hösten, plugg plugg plugg :(
- Igår missade vi min namnsdag, Magdalena.. Det innebär att jag missade en tårta och val av middag, hårt ;)


Det som komma skall:
- Göteborg imorgon bitti, Hälsa på bror, Vila, Liseberg, Shopping och umgås med familjen <3
- Torsdag börjar läger med Anundsjö här i Sundsvall, me like!!
- Måndag v 31 har jag date med Linnèa Öberg, jag säger bara KUNG!!
- Helgen v 31 läger i Övik med BSK ?
- v 32 ska jag ba va tror jag, fixa å trixa lite kanske! Öppen för förslag om inte annat :P
- Sedan bär det av till Boden för Rullskidskytte SM 2011(helgen v33)..
- Efter det bär det direkt av till Sollefteå för att starta 4 och sista året på Skidskyttegymnasium, tragiskt men sant, detta år kommer inte va de andra likt! Saker och ting har förändrats, men jag ska göra det till mitt bästa år, vare sig ni vill eller inte vill vara med  . punkt 

"Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"

Godnatt// Anna Magdalena Svedin Thunström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar