söndag 9 januari 2011

Back to reality

tjaa!
Nu har jag landat i Solle efter en alldeles ensam och sladdig bilfärd hit. Men det gick ju bra det också!

Kvällen har jag tillbringat i läggan, och har snart packat upp alla mina tusen väskor.
Öppnade nyss mina julklappar jag fick av Anna också, och dom var ju grym! En fin fin almanacka som nog dom flesta skulle vilja ha. Var nämligen bilder på oss i! (Y) Fick även min andra massage grej till huvudet eller vad man nu kallar det! Men det är ju bra att man har två när man har så stor hjärna! ;)
Annars ikväll har jag följt med Herr & Fru Svedin-Thunström och Anna på restaurang. Smarrigt! ;)

Nu läre jag duscha, städa, packa upp det sista i väskan och även kolla på sporten! ;) Det jag inte får glömma är att måla på naglarna med "nagellacket" jag fick av Pappa. "Stopp och väx", för barn mellan 3 och 5 år :) Dåligt att man inte lärt sig sluta bita på naglarna än! :/ men nu är det ändring på de!

;)

Fint papper fick man också! ;)
För er som inte ser vad det står längst ner till höger så står de: Hur gör skidskyttar när dom har sex? Först liggande, sen stående! (Y)

Mysig och god banan som jag hittade i pappas bil!

En vacker bild på mig! Hittade dessa vackra solbrillor som jag hade när jag var liten! ;)

Dagens king: Helt klart Helena Ekholm! Och lite Northug! :D
/Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar