lördag 8 januari 2011

Snart återvänder jag till SOLLE TOWN!!

Har börjat packa en del (Y) Börjar ta slut på väskor här hemma.. Hur lyckas jag, jag tar med mig för mycket saker hem på loven, jag använder ju ändå bara mjukisar å fet tröja ;) Plus att jag oftast får  med mig mer saker tillbaka igen av någon konstig anledning, Jag GILLART :D
åå det där med körkort Viktoria är inte så jävla enkelT ;) klarade teorin den 22 dec, med marginalen på min sida 53 rätt :P Nog är vi lika Viktoria Allt!! Dock  kugga jag uppkörningen.. Drog i Kryckan som VB lärt mig men det gillade inte Bil gubben!!!
Så nu måste jag lära mig hur man kör som folk gör innan man fått körkort ;) för lära sig efter pappa är ju ingen ideee å det jag lärde mig i torsdag`s va nog inge man bör göra;) svänga vänster i en rondell hehe

Nu ska jag packa färdigt å bege mig uppåt de vankas godis i knutarna, bäst man skyndar sig så man kanske hinner rå åt sig ett litet geléhallon;) skämt å sido

Lyssnar just nu på Me and my GUITAR, sä jävla nice me gitarr;)
Heeej då alla läsare// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar