måndag 10 oktober 2011

Det börjar dra ihop sig... :D

Tjabbatjenahallå!

Nu börjar det dra ihop sig. I morgon åker vi till Tyskland i 9 dagar och tränar och har det gött! :D
Så länge som man sett fram emot detta. :)
I morse var det uppställning 06.00 utanför elevingången (Maxim kvart över, som vanligt) med bössan i högsta hugg och skidfodralet där med. Tidig morgon med andra ord. Stackars Eric och Långan som åker buss ner med hela köret, kan ju inte vara nån vidare hit.

Just nu sitter jag på skolan, har inte så mycket att göra. Skulle hit och packa men tappade suget där ett tag när jag insåg att min väska va ganska tung och det är ju ganska svårt att veta utan våg men de går nog fint ;)
Så ja jag tog mig en liten sväng framför datorn istället. Tänkte att det var dags för en uppdatering innan vi drar i väg för där nere lär det väl knappast gå att komma åt omvärlden. Ska inte göra samma misstag som jag gjorde när vi va på Gran Canaria i våras, hade internet på mobilen på hela resan vilket slutade med en faktura på cirkus 3000 kronor. Ajaj! :(

Ja men annars så är det väl hyfsat. Hade lite småont i halsen mitten av förra veckan och knarkade halstabletter, te, citroner, ja allt, för att inte bli sjuk till Deutschland.
Annars rullar livet på, bilen går bra, konsum får sina dagliga besök av mig, skidgymsoffan är the place to be och lite sånt där. Samma gamla vanliga med andra ord.

Nä nu ska jag väl ta och packa och sedan måste jag rulla ner på konsum och köpa nå lugnande eller nått, är lite nervös nu för att flyga. Inte alls kul de där! Speciellt inte när man har varit med om att man måstat nödlanda i Indien påväg hem från Thailand, och jag trodde vi höll på att krascha när det satt folk och skrek på planet. Ajaa, hoppas det går vägen, annars står det väl i tidningarna ;) skämt å sido..

Ha det bäst så länge.
Puss&Kram Vickan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar