torsdag 6 oktober 2011

Laddar batterierna!

Hemma nu, efter att man insåg att man inte kunde träna imorse! Sollefteå är inget att rekommendera om man inte kan träna.. För det första så finns det inte så mkt att göra, ingen vill vara med någon som kanske är sjuk å särskilt inte innan Tyskland! Och för det andra hatar jag att se andra träna när det är det ända jag vill göra!!!
Så att dra hem hem va helt optimalt just nu.
Nu ska jag ta det lugnt och hoppas att jag har turen på min sida annars är det väl meningen med livet antar jag, ja jag tror faktiskt allt har en mening vare sig man vill eller inte...
Huvudsaken är att jag blir 100% frisk och kan kötta sönder i vinter!!! Taggad till 1000 :)))
Som plåster på såren åkte jag och bror Oscar på Team sportia dock va det han som fråga om jag ville inte tvärtom, även fast man kanske inte kan tro det! Gick därifrån med ett par nya springskor!! Jipppi :))

Nyss har jag valt en massa olika outfit`s till mamma som hon kan ha imorgon på jobbet! Funderar starkt på att gå och lägga mig i sängen och somna till TV:N..
jAjamäN!!!!
 Life is simple don`t make it complicated <3 Nattinatti  // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar