torsdag 2 augusti 2012

2 augusti!

Hello!
Idag har jag äntligen kunnat börja träna igen, cyklade med pappa, och det gick hyfsat bra med ryggen, dock lite ont nu efteråt men absolut inte som förut så det verkar vara påväg åt rätt håll!  LYCKLIG! :D

Annars idag har jag sovit läääänge, skjutit, gjort lite grejer åt mamma och sedan skulle jag lyxa till det och göra mat. Spagetti & köttfärssås skulle det bli. Började med att ögonen höll på att grina ihjäl sig av löken och sen hävde jag i MYCKET smör i stekpannan eftersom köttfärsen alltid brukar fastna annars, sen slängde jag i köttfärsen lite väl fort och typ allt smör stänkte på min arm.. Brändes nå kopiöst mycket så nu har jag typ en brännskada på armen :( Inte alls skönt! Haha, jävla stjärna man är ;) Är det inte det ena så är de det andra ;)

  Fint va?

Nu ska jag käka hallon som vi hittade här ute nyss, mums! Ha de gött :) /VB



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar