måndag 13 augusti 2012

Lyckligare nu

Ny målat!

Bärplockning måste ju leva på nått i Östersund mer än vatten å brö ;)

Påväg att bli en paj ;) känner mig lite som en hemma fru har inte så mkt att vettigt att göra om dagarna..

tyckte de va lite konstigt när jag ser bilden och inser att det inte är jag utan mamma haha

Ny lägenhet catching!!

allt ni får se hitetills ;) hihi

Mamma och bror ute på hjortron jakt dok utan någon större fångst :(


Mamma lyckades med punka häromdagen men vi skyller de på pappa och en spik som va i däcket ;)


Mina två träningskamrater! Bättre än ingenting, man vet ju vart man har dom iaf! Imattboden tillsammans med ett getingbo...


igår åkte jag till Sollefteå bästa dagen på länge :)<3 andra="andra" att="att" backarna="backarna" br="br" bra="bra" det="det" g="g" ganska="ganska" hallsta="hallsta" imorse="imorse" jag="jag" k="k" kommer:="kommer:" l="l" man="man" men="men" mitt="mitt" n="n" nade="nade" nar="nar" nbsp="nbsp" nd="nd" ng="ng" nge="nge" ningsv="ningsv" nnas="nnas" nner="nner" ntar="ntar" nu="nu" och="och" p="p" pass="pass" r="r" rken="rken" s="s" ska="ska" stakade="stakade" tr="tr" tt="tt" tuffa="tuffa" uppe="uppe" ur="ur" v="v" va="va" vettigt="vettigt">
Nu ska jag upp och fika lite kvällsfika och sedankrypa ner i sängen och se en film!
Imorgon väntar komb träning på skönvik, älskar att äntligen kunna träna <3 br="br">
godnatt!! // Anna ST



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar