torsdag 16 augusti 2012

hundvakt!

Oscar med humden Nalle!

Hunden föredrar smutsiga strumpor fräscht!

Oscar och Linus for igår en lång resa för att hämta hem jakthunden Nalle. Det är en Östsebirisk lajka om de säger er något. Som alla säkert redan vet så är jag ju aningen hundrädd så får se om denna kan bota min hundrädsla eller rent av göra den värre. Började inte så bra igår då han bet å skälde på mig och nu när jag e ensam så ska han såklart börja gnäla å skälla jag som e så snäll!
Gav han lite extra mat å nu sover han, bra Anna!
Nu hoppas ja nån snart kommer hem så jag slipper vara rädd att han ska ställa sig å morra åt mig!
Hunden e iaf 10 veckor idag och är väldigt mkt fart på honom redan...

idag fyller även pappa år så måste nog fixa en lite födelsedags present sedan alltid ute i god tid ;)
puss å kram  // hundvakten Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar