söndag 7 augusti 2011

Jajamän ooooo titta vad jag hitta på scenen, en trosa I EN *********

Nu sitter man här och väntar på att kladdis muffinsarna ska bli klara i ugnen.. Insåg nyss att philadelphia osten va mögglig mumms!! Så nu får man ju vänta på att pappa ska åka å köpa ny innan man får inviga en delux morotskaka,hoppas vi har lyckas bara (=
Annars då?
Livet rullar på som bara den, träna, äta sova!! På tiden att skaffa en mat och sov klocka som skalman i bamse har, så man får nån rullians på det hela!
Att sova till 13:00 är inte optimalt men ibland så jävla GÖTT!!
igår spenderades dagen med Patty, blev Birsta häng, Timråland häng, Bil häng och Stavre häng! Va typ chaffis hela natten lång, ibland tar man ju en för laget också!

Har även köpt mig en Ring spenderat lite pengar, men de äre värt! Vill ju ha en riktig ring hjaaaaaaaA! Hoppas jag håller ordning på den bara!! Senaste sakerna jag glömt och tappat är:
Min mobil som ni säkert redan vet, ser ni den ring mej!
Sedan glömde jag ju såklart min tävlings handskar i mora, men det är ju som vanligt! Glömmer nästan nånting varje gång jag far nån gång :/ illa Tur man har små änglar som tar upp efter en :) och nå jävlar som tar efter en, men det får jag ju skylla mig själv förr :(

Nu ska jag å patty chilla vidare, blir Tacos till middag.. Här man i banan blir det som marängschwish värsta efterätten ju as great aja  hööörs heeej hälsa hem!!// Anna & Patty









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar