tisdag 23 augusti 2011

What are words?

Det känns konstigt att vara 4:a.
Första dagen på skolan idag, allt är inte som det alltid har vart folk kommer och folk går! Det känns väldigt konstigt vi är äldst på skolan tanken skrämmer mig lite faktiskt...
Imorgon spikar man vilka kurser man ska läsa i år. Lutar åt Engelska B, Svenska C, nån hantverks grejs å kanske Foto.

Sitter å lyssnar på Chris Medinas: What are words! Det är min å Anna Ö`s låt, vi spelade den om och om igen dagarna i enda. Allt va frid och fröjd å livet flöt som på bra!! Sedan drog min kära kompanjon min vän på äventyr till Afrika. Allt vände, sommarlovet som varit så bra, blev inte alls som jag ville!!
Jag kände mig ensam och övergiven... Av många olika anledningar :(
Btw, jag lyssnar fortfarande på låten: What are words. Varje gång jag åker bil, varje gång jag sitter vid datan, låten får en att fundera över vad saker och ting! Jag saknar min vän Anna, igår fyllde hon 19 år! GRATTIS i efterskott och hoppas att allt är bra där nere i Afrika! :)

"LEARN from yesteraday, LIVE for today, HOPE for tomorrow"
Nu rundar vi av det här med lite Håkan Hellström Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Sweeet dreams allihopa // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar