måndag 15 augusti 2011

Sommarlovet är snart över...

Ja nu är det inte långt kvar av sommarlovet.. :( Längtar som f*n tills skolan börjar och jag flyttar upp till Solle igen men är ändå underbart att vara hemma. Längtar ovanligt mycket till Sollefteå hela tiden nu för tiden ;) Kan nog vara för att världens bästa kille bor där :) hihi!

Just nu sitter jag halvdöd i soffan efter att ha kört skateintervaller med pappa.. Jobbigt värre ;p
Annars idag, förutom tränar har jag varit på stan och träffat min efterlängtade Emelie. Fikade, kolla runt och brände en liten del av lönen som kom idag ;)

Annars så äre ju bra :) nästäppan sitter i som vanligt, men har släppt lite, men inte helt. LESS är bara förnamnet, men har iaf fått en remiss på sjukhuset nu, så lite framåt går de ju :) Man ska ju inte lida av stress när man handskas med hälsocentralen, satan i gatan vad segt det går...

Nu ska jag ta mig nå fika och längta efter att få åka till Sollefteå som blir på lördag,och träffa mina fina hjärtan jag har. Saknar er nu! :(

Best thing I ever had <3
Saknar er mina ladies <3 <3 <3

Tack & hej! /Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar