söndag 21 augusti 2011

Silver gånger 3!

tJAbba tjena HALLå!
Nu är vi på väg hem från Boden.. 3jobbiga tävlingar är nu avklarade SkönT!! nu väntar en lång bilresa hem igen ;) Eller juste till Sollefteå the place to be! Roligt Roligt Roligt
Har sett fram emot flytten tillbaka nu de 3 senaste veckorna, varit lite långtråkigt! Men det ska det bli ändring på nu när man anländer till Solle bolle!
Ja vad ska man säga snart börjar 4 å sista året på skolan och i Sollefteå! Det känns som om jag nyss börja ettan :P Tiden går fort när man har roligt ibland för fort. Men ett helt år, vi hinner göra mycket på den tiden!
Vad ska man läsa i år då? Just nu är det bara träning på schemat, men lär ju ska dit en och annan kurs kanske Engelska B till och med!
Sedan ska jag ju fundera på vad jag ska göra sedan efter livet i Sollefteå! Plugga vidare, men vad?

Sedan har vi ju det här med projekt arbete hade ju varit kul om man kommit på något, men har funderat till och från i 3 år å har ännu inte kommit på något riktigt bra! Så får väl se hur det blir med den saken ;)

Nu är jag illamående så bäst jag höjer blicken lite och kollar på vägen istället för datan en stund (:

To cool for School // Anna ST


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar