onsdag 1 augusti 2012

20 ååååååår!

Hej!
Har haft en liten paus härifrån ett tag nu på grund av att jag haft så mycket annat roligt för mig.

Hela förra veckan var jag i Sollefteå där det nog va den mest fartfyllda veckan på året, så det var roligt! :)
Va upp på Hallsta och tränade också och allt är sig likt. Kunde dock inte träna så himla bra eftersom jag har haft/har så jäkla ont i ryggen.. :( Men annars var det kul där, tycker verkligen om att vara i Sollefteå och vara med Antons familj osv. :)

I helgen åkte jag och Anton hem till Hudik och var på Hudikkalaset och såg Loreen. Riktigt, riktigt bra måste jag säga! :)

I måndags var det den stora dagen. Min 20 års dag! :D Besökte såklart Systemet och köpte en riktigt fin champagne. Kände sig lite småvuxen sådär ;)
Fick i alla fall besök av många fina människor. Bland annat kom Antons mamma, syster och hennes kille på besök vilket var riktigt roligt! :)  Det är ju inte direkt många som åker från Sollefteå och hit över dagen, för min skull ;) Gulligt! <3 br="br">Fick även besök av Settis vilket jag träffar alldeles för sällan, och många släktingar och så :)
Helt klart grym födelsedag men många fina presenter! :)

I går bar det iväg till Östersund där jag fick nycklarna till lägenheten, wiiieho! Lastade även in en hel del grejer.. Mindre roligt att bära upp alla grejer på översta våningen. "Tur" man hade ont i ryggen så jag slapp bära så himla mycket ;)
Så nu har jag ju flyttat in där lite grann i alla fall och det känns bra! :D Men det är väl lite att göra där innan det är klart, men det återstår att se när det blir. Vill ha det gjort så fort som möjligt ju..

I morse åkte jag till en Kiropraktor och han trodde att han fixade till mitt problem, så jag hoppas det försvinner! Bäckenleden eller nått sånt var det fel på, så ena benet var några centimeter längre än det andra.. AJAJ! För er som vill veta var det inte alls skönt! Höll även på att svimma efteråt och spydde.. haha, vek! :(
Ikväll har vi varit ute och åkt raggarbil. Var nån träff i Hudik, Trevligt! :)

Det var väl allt för den här gången. Ska försöka uppdatera lite oftare slipper det bli så här mycket text.
Bjussar på lite bilder också, pusshej! /Vickan

Mitt första köp på Systemet ;)

Mums-fika! 

Fina rosor jag fick av bästa Anton! <3 td="td">



Tydligen mitt nya sovrum (vardagsrummet) Fick inte upp sängen för trappan, haha! 


Foto: Ute och glider med mamma & pappa ;)
Brum, brum! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar