måndag 6 augusti 2012

Hav :)

Hej!
Nu va det ett tag sen igen.
Har varit ute på havet i helgen och inte haft nått vidare bra internet ;) Det var i alla fall mysigt att åka båt och så vidare. Bjussar på lite bilder från det mysiga:

Middag på vägen ut


Man kan ju faktiskt få fina bilder med en iPhone  ;)

Stövlar på ;)

Hittade gooooda kantareller

:)

Myspys inne i båten :)


Annars så är det väl bra. Fortfarande lite ont i ryggen så ska till "knäckarn" på onsdag igen.. scary!
Idag var det för övrigt en riktigt bra dag! Var och köpte fina möbler som jag ska hämta i morgon! :D Hittade också en soffa, soooooom jag har letat, men nu fick det va nog och då blev den där bra :) Har insett efter en veckas panikletande av en soffa att om man ska handla nått på Blocket måste man verkligen va med, annars så blir grejerna sålda, så jag blev glad nu när soffan stog så lugnt och fint och vänta på affärn ;) Längtar tills fredag då jag och mamma åker till Östersund och flyttar in! :D

Nu ska jag pysa, och kanske snickra ihop en möbel ;) /V.Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar