fredag 10 augusti 2012

What doesn´t kill you make you stronger

Hej, ett tag sedan jag skrev något vettigt!
Har inte haft tid kan jag inte skylla på, har haft för mycket tid är mer sant!
Har ju som ni säkert vet genomgått en operation på mina två framben för compartment med det menas att det har varit för trångt runt om muskeln. En dag efter operation drog jag på mig en halsböld vilket bidrog till 5 sjukhusbesök under en och samma vecka... ingen kul historia
Dryga veckan senare for jag till Gran Canaria med mamma och pappa för två härliga veckors semester. Några dagar in på semester fick jag ta bort stygnen på bådas benen och sluta med penicillinet.
Himla skönt tyckte jag :D
Mindre skönt att 4 dagar senare kom halsbölden tillbaka som tur va hade doktorn skickat med en penicillin kur i nödsituation.Himla tur :D halsbölden gick tilbaka men måsta äta i 10 dagar å ingen träning :(

Började träna i måndags (förra veckan) igen körde nog lite hårt.. fick problem med halsen igen efter 3 dagars träning fml.. ännu ett sjukhus besök och en å annan provtagning..
fick först veta att allt såg bra ut sedan ringde dom dagen efter och sa att dom hittat en bakteri typ miktrokondier eller nått sånt... hon uppmana mig först att börja med pencelin igen men efter lite diskution så kom vi överens om vila och att kroppen skulle klara av det själv.
Så nu har jag vilat sen förra torsdags å hoppas att halsen är med mig å slutar göra ont när jag sväljer för då ska jag börja träna igen nästa helg.. Börjar bli göra lös :( vill verkligen träna!

Att se andra träna är jobbigare än att själv träna!
Blir inge rullskidskytte sm för mig heller! :( men kommer stå där och hejja fram er alla andra :)

I förra torsdagen va vi i Östersund och kolla lägenhet och så känns riktigt bra :D Ska fixa och trixa lite i den så komma den bli perfekt har bland annat varit och köpt en bäddsoffa så nu väntar jag mig besök från sollefteå också :) kommer kännas konstigt att inte bo där å träna där men antar att det löser sig ;)  kommer sakna alla mina underbara vänner i solle men har ju dragit med mig ett gäng hit och så det känns trygt extra roligt är att jag å vickan bor ett stenkast ifrån varandra :D gryyyyymt! 





Så mkt pengar å så litet hus! ;) #ZÄTA


Veckans vill ha! :P 


haha inser att mitt långa tråkiga inlägg inte blev publicerat förra veckan...
aja idag har jag mamma och pappa varit i Östersun och fått nycklarna till lägenheten! grymt :)
Vi åkte dit rev bland annat en vägg spacklade alla hål i väggarna byggde ihop två hyller och va och köpte lampa och spegel till badrumet efter insperation från Victors lägenhet!
Om två veckor åker vi upp igen och målar och fixar köket å grejer på :)
Känns konstigt att jag ska bo i Östersund men ändå så himla bra på nå sätt när man pratar om sollefteå så känns det fortfarande som om jag ska tillbaka dit om nån veckan, men så är inte fallet..
De som fick mig att fundera över dethär va vickans sms idag: jag fråga vart dom skulle bo på sm i solle nästa helg då svara hon att dom skulle nog bo i min gamla lägenhet. Hur fel kändes inte de då men jag har ju sålt den men känns fortfarande som min lägenhet!

Men vet att min lägenhet i Östersund kommer bli kanonbra för mig jag gillar den skarpt och med lite möbler å vita väggar så blir det ännu bättre :) <3 br="br">Nä nu ska jag sluta skriva skulle ju gå å lägga mig i tid och nu börjar kl ticka mot 12 :S ska nog kanske röra på mig lite imorgon :D och även plocka blåbär måste ju fylla frysen den är ju aningen större än frysfaket jag hade i sollefteå ;) ha det bäst så länge puss // Anna ST









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar