onsdag 8 augusti 2012

Onsdag 8/8

Hello!

Just nu ligger jag ute i solen och degar lite, känns som det var länge sen man såg så här lite moln, fast nu kommer dom nog in här snart bara därför..
Idag har jag i alla fall varit till en kiropraktor som har fixat till ryggen (förhoppningsvis). Han knäckte lite, körde med nån ultraljudsgrej och satte på nån tejp som skulle hjälpa eftersom jag tydligen hade nån slags inflammation i bäckenleden. Nu hoppas vi det blir bra! Och för att det ska bli bra så får jag inte göra något som gör ont, som till exempel springa :( skate & klassiskt gör också ont men får se hur det blir med det.. Får väl cykla en hel del nurå, för det gör i alla fall inte ont :)

Annars idag har jag målat på min sänggavel som jag och mamma (med lite (mycket) hjälp av pappa) snickrade ihop igår kväll. Kommer bli snyggt det där ;)

Måste även berätta att jag plockade ganska så mycket blåbär igår, mums! Och plockade hallon och gjorde hallonsylt, händig man är ;) hehe.


Ikväll ska jag till min kusin som fyller 21 år idag, grattis! :)
Nu ska jag pysa. Bye /Vickan

1 kommentar:

  1. Kan inte du lägga upp en bild på din sänggavel?

    SvaraRadera