måndag 25 juni 2012

Back on track!

Oj ett tag sedan sisst.. har hänt en del sitter just nu på lunch sissta vecksa på jobbe t inte en dag till. annars kan jag berätta om att jag åkt rullskidor från sollefteå till stavre blev nog 10 mil om inte mer ;) har också städat ur lägenheten så nu kommer jag aldrig bo där nå mer lämnar nycklarna om några dagar... sorgligt meno sant inget att göra åt:/ i helgen har jag firat midsommar riktigt riktigt roligt! Gjortnårets förata dopp och haft det amazing helt enkelt. :) I torsdags va jag i Stockholm för andra gången och fick äntligen göra tryckbensmätning bättre sent än aldrig !! Det visade sig att jag har compartment vad som de kommer leda till vet jag inte riktigt får nog veta de i veckan. Vill ju åka och täcla rullskidskytte i mora och vara med på lägwr i idte meb det är ännu oklary få se hur det blir fram mot helgen :) Hoppas på lite bättre väder också solen lyser ofta med sim frånvaro men annars lever jag livet:) nä nu är min lunch rast slut så nu måste kjag ut å knega igen. puss å kram //kers // anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar