söndag 10 juni 2012

Blandade känslor

Hejsan hoppsan!
Nu är det sommarlov eller man kanske ska säga: nu är jag arbetslös... Känns väl sådär om jag ska vara ärlig, men tur man börjar jobba i morgon :)

Senaste veckan har varit grym! Mycket firande och sådant vilket har varit kul! :) Fredagen var AWESOME iaf, så jäkla kul! :D
Gårdagen var dock värre.. Mådde inge vidare på morgonen och hela dagen gick jag  och gruvade mig för att börja packa på riktigt, för skulle ju flytta dagen efter... I går var det rätt svårt att sova och både mina och Antons känslor svallade över, haha! Kommer bli jobbigt, men det går nog ;)
Känns fruktansvärt roligt att åka hem men även fruktansvärt hemskt att lämna Sollefteå. Det kanske inte är världens roligaste stad ändå men soooooom jag har trivts sista året. Fått som en liten extra familj i Sollefteå som jag verkligen uppskattar och som jag verkligen tycker om :) Ja ni fattar, Antons familj och släkt och så vidare. Så himla gullig och snäll allihop! <3 Kommer verkligen sakna hela högen.
Även alla bra människor på skidgym.. Var så himla tungt faktiskt och känslorna svallade över lite då och då på fredagen, hehe :( Men en sak är säker, jag kommer att hälsa på! :D

Just nu ligger jag hemma i Njutånger i min gudomligt sköna säng :) Så skönt att vara hemma hos familjen och jag känner på mig att den här sommaren kommer bli rätt grym! :D
Nu måste jag sova så jag pallar med att jobba i morgon.
Tänkte bjussa på en liten bildbomb men den får komma i morgon eller nått. Ha det bäst! <3

/Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar