lördag 23 juni 2012

Förlåååt!

Halloj!
Får börja med att be lite om ursäkt för det inte kom någon bildbomb.. har helt enkelt inte haft tid och ork till att sitta vid datorn. Så den där bildbomben kommer nog inte ;)


Senaste veckorna har jag jobbar, tränat, sovit, jobbat, tränat sovit, och så vidare.. Man blir verkligen helt slut av att stå och skotta blöt sågspån hela dagarna och sedan ut och träna på de... Men det går väl :)
Jag har även hunnit med att städa ur lägenheten och nu är den tom.. Kändes riktigt jobbigt att lämna den men life goes on!


Just nu ligger jag i sängen och njuter av ledigheten medans Anton sover som en stock!
Igår blev det träning på Hallsta på morgonen, härligt! Sen en sväng på Ådalsbyn här i Sollefteå för att kolla på midsommarfirande, sedan bar det av till Antons mormor & morfar där vi åt lunch och sånt, mums! Sedan gled vi lite bil och på kvällen åkte vi till Norrfällsviken för att kolla läget. Sjuuuukt fint det är där! :)
Jag plockade även 7 olika blommor och la dom under kudden och jag drömde att jag och Anton köpte hus.. Så tydligen är det Anton som blir min blivande man, inte helt fel! ;)



Nu ska jag väcka grabben sen ska vi nog hitta på nått roligt idag! :)
Ha det bra allihop!
Puss & kram Vickan



Du är den bästa jag vet <3

Fick en fin krans av Antons mamma :)

Solnedgång i Norrfällsviken


Brorsans snygga midsommarstång gjord av byggställning ;)

Mina goda & snygga cupcakes. Mycket bra för att vara första gången ;)

Hälsade på denna filur idag som befann sig på Remsle ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar