måndag 25 juni 2012

Tillbaka i vardagen

Halloj! Nu är det slut på helgen som varit jätte mysig & rolig! :) Tillbaka i vardagen vilket jag tydligen inte var riktigt beredd på i morse när pappa kom och väckte mig i morse klockan 06.30 och frågade om jag inte skulle jobba, börjar ju 06.40. Blev lite panik och yrade runt som en höna innan jag kom iväg, som tur var kom jag hyfsat i tid till jobbet ändå ;) hade tydligen ställt klockan på 08.30 igår, hur tänkte jag då? :s Dagen rullade i alla fall på och när jag kom hem blev det skateintervaller med pappa :) så kul att vara hemma och träna igen ! Nu sitter vi och kollar på Lotta på Liseberg, då känner man att det är sommar :) Måste även tillägga att det börjar hända lite grejer här hemma, mamma & pappa har börjat med projekt 1 av 1235664325 idag, nämligen målat nya förrådet, bravo! Hoppas dom håller i det här nu ;) Dags att dra, ha de bäst! /Vickis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar