lördag 30 juni 2012

Mora

Halloj! Ligger just nu på hotellet och degar efter en tävlingsdag här i Mora. Gick riktigt bra! Vi körde prolog på 4,5 km, och semi och final på cirka 3 km vardera, och sköt två gånger på varje race :) gick riktigt bra och var först över mållinjen varje race och endast 1 straffrunda så det var kul! :)dock blev jag riktigt trött i benen vilket jag tror kommer kännas i morgon.. Men men, det är ju grym träning! :D Efter tävlingen i morgon åker vi vidare mot Idre för en veckas läger. Egentligen gillar jag inte riktigt Idre med tanke på att det har varit ständigt regn alla andra gånger jag har varit där, och nu såg jag att det skulle regna ALLA dagar vi ska vara där... -.- Jaja.. Nyss har vi i alla fall varit ute och gått en sväng här i Mora och det blev även middag på Kina, mums! Efter det gick vi ut och kollade på bilar, verkar vara crusing här ikväll ;) Nu ska jag ta min huvudvärk och rulla vidare och snart blir det nog att kika på Sommarkrysset, mysigt värre! :) Ha det bäst! /Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar