onsdag 30 juni 2010

Meråker

Settis har varit lite orolig såg jag ;) Men vi lever och har faktiskt lyckats pallra oss tillbaka till Sverige.. Norge dög inte riktigt för oss.. Vi åt x- antal mackor vi köpte Godis för 17,90 kr/hg och hade inte riktigt solen på vår sida.

Men annars var det super bra. Vi träffade as många coooola Norskar. Vi Provade på Repelering ut för ett stup. Lärde oss ett och annat ord på Norska. Och självklart åkte vi SKIDOR =)
En kanon vecka med andra ord.
Veckans ....

- Jag skulle kasta klister skidorna över en bäck för att sedan hoppa över själv. Men räknade lite fel på avståndet och vips så flöt skidorna iväg. Ett par skidor mindre tänkte jag. Det va verkeligen strömt. Men snabba Norskar som det finns så va det en som dök ner med fötterna och fångade upp skidorna. Vilken Hjälte. Inte nog med det så bar han dom ända ner också hehe.

- Vi fick gå på en dans kurs. Och jag kan väl erkänna att jag hade noll takt känsla och dansade med världens Kylskåp. Orörlig som fan ;) stel som en pinne men annars så gick det Bra. Brinken körde slut på sin kille. Han blev sliten i knäna. Men annars va dom ett riktigt fint par;) nästan lite avis ;);)

- Kaxig Norsk 95. Höll oss uppe till två. Då sa jag att om dom skulle gå för jag va jävligt less över att dom bara snacka massa skit. Om dom inte gick så skulle jag hälla vatten på dom. Sagt och gjort. Jag tog Brinkens vattenflarra och hälde över en av dom. Inte mitt fel att dom tog fönstervägen in i vårat klass rum. Men en sak som är säkert är att han kom ner på jorden. Men på köpet blev jag också lite blöt och hela golvet i klass rummet. Men jag fick dom därifrån. och fick till slut några timmars sömn. jippie

- Jag blev upp bjuden att dansa med Anders Verpalos Son från Estland haha pinsamt som fan.... Sedan drog jag dit Brink och Jackline också vela inte dansa med honom själv hjuu!! Lite coolt ändå.

- Jag och Brink testade lite gränser. Genom att ge oss på repelering. Ut för ett stup på 20 meter ungefär. Jag som är lite höjd rädd.

- Veckans vits. Vet ni hur man ser att det är en svensk i Norge. Dom letar de låga priserna. ;PPpPpPP - Veckans mest använda ord, va?, Jag förtsår inte, haaaa..

- Första dopppet för i år skedde såklart i Norge den 18 juni. Slå det ni.. Det kan bli svårt. Är ju som sagt ingen badkruka. Men har inte haft nå bra tillfälle att bada bara=)


Lite bilder på det här så ;)

Teckenstorlek
Fet Kursiv
Textfärg
Brinken, Josefin Nilsson och Jackline lockner.
Länk
Vänsterjustera Centrera Högerjustera Marginaljustera
Numrerad lista Punktlista Blockcitat
Lätt snyggaste brillerna då :)
Lägg till video
Ta bort formatering från  markering



Norskarna som sjöng Lars Ljungs låt i Idol!!!

Brink precis innan Repeleringen.

Jag mitt i....

Jag och Brink och det soliga vädret =)

Delar av Deltagarna på Junior lägret.

Sist men inte minst....
Brinken SKIDKUNGEN och jag


hare bäst så länge//anna


2 kommentarer: