måndag 28 juni 2010

Tjyv-inlägg ;)

Tänkte lätta upp stämningen här på bloggen lite ;) så nu kommer ett litet inlägg från hon som lämnades hemma i Sverige.. typ mot sin vilja, fast man får ju prioritera :p Har haft de bra jag å på mitt läger =)

Nu var de iaf vääldigt länge sedan jag hörde nåt från Svedin å Brink. Jag har haft några dagar på mig att fundera nu och jag har kommit på ett antal alternativ vad det kan röra sig om, här är några:

- Dom har glömt bort mig... fast de hoppas å tror jag verkligen inte ;o
- Dom har blivit kidnappad av nån läskig norsk som håller dom under uppsikt 24/7
- Dom kan ha frivilligt låtit sig kidnappas av nån snygg norsk... ;p
- åkt vilse på nåt träningspass
- nån som vet om dom verkligen kom fram i Meråker?!?!
- eller så är dom bara så snål att dom inte hör av sig... ;8

Ajaaa, vi får hoppas att dom mår bra iaf!! Enligt vad jag vet så ska dom rulla över gränsen imorgon den 29e. Om det inte är så at dom är kidnappad då, för då kan det bli svårt... haha

I helgen är det ju dags för den beryktade tävlingen, på snö, SnöSvängen i Glada Hudik!!! Undertecknad ska såklart medverka, och jag hoppas att resten av teamet kommer och är min hejjarklack! Känn ingen press tjejer, men jag räknar med er :p
Brink, du har liksom ingen anledning att inte åka dit, du bor närmare än ja ju ;D
Anna, Du är så välkommen till Hudiksvall och Harmånger, jag har en idé om man säger ;)
Tack för mig och mitt lilla inbrott här :)
/ES
PS - LÅNGBERG!!! Om du ser det här, maila bilden från steken (när vi tre stog på an stor sten) till nån av oss! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar