tisdag 22 juni 2010

Norge the place to be!!!

För er som inte visste det så är detta Norges flagga!! Jo det är faktiskt sant, jag vet:D
Imorgon börjar färden ut på nya äventyr. Vi ska som släppas loss på grön bete mitt i sommaren kan man säga...
Jaaaa vi ska åka SKIDOR!!! Vi ska dissa den Svenska midsommaren och åka till grannlandet Norge!!
Ska bli skööjigt jag som inte kommit längre än norska gränsen typ ;) Men det ska tilläggas att jag inte haft något ärende dit så att säga.. Får väl se vad jag gått miste om. Är det alla 1000 tals mackor eller husen med gräs på!! Det är det jag ska ta reda på!!
Med mig på exkursionen har jag min Kompanjon Viktoria Brink. Det är hon som står för Språket. Norska är inte riktigt min grej. Mina privat lektioner kommer jag inge långt på.. Helt fel helt enkelt. Men om vi inte detta kan lösa har vi alltid språkfågeln Evelina Settlin som kan högga in på ett hörn;) det har jag lovat att hon har lovat, Ni fattar :D

Nä nu börjar klockan bli mycket. Klockan är ju mer än både 6,8 och 10.. Fyyy på miiig. Men det kan inte hjälpa har ju packat hela beautyboxen!! som långa brukar säga.
Nä nu ska jag gå till sörsia av huset å borsta tänderna.
Helgens party låt är ofc Norges nationalsong glöm inte det!! :O

chilli vippen alla snyggingar // ast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar