fredag 18 juni 2010

Tuffa tider för en del !!

Denna vecka har jag spenderat:
8*5= 40 timmar på jobbet =) kanoners av 5*24= 120timmar
de resterande 80 timmarna har jag fördelat väl vill jag lova =)
Träna, äta sova skulle man kunna sammanfatta DET ;)
Men det är kav lugnt Livet Leker som aldrig för!! skaffa mig många nya vänner i skogsvärlden och en och annan fiende!!! Jag säger bara MÅS JÄVLAR!! skaffa er ett eget place to be liksom!! SCA Bogrundets plantskola är mitt för alltid!!! <3 puss puss

Nä lite serri nu va?! jag har gjort en hel del vettiga saker denna vecka!! I måndags drog jag och Anna ö och syster yster till stora staden Sundsvall som det så fint heter =) Där hittade jag världens mysigaste tröjja. Men fattig studerande gymnasietjej som jag är så har jag inte råd!! de e fan illa..
Inte nog meee det så på pekar min syster att den va skitful. Men jag e inte bitter eller jo lite.. För när jag drog en repa med mamma så fans den såklart inte kvar!! Ibland äre lite tuffare för en del det firar jag med TUFFA TIDER och Gyllene tider;) aha

Åter till dagen som är fredag. Vilket innebär helg och fredagsmys eller hur var det??
Nä idag har varit en regnig dag. När ska solen komma till Mig och lysa upp min vardag? om ni har nått bättre svar än:
Mestadels regnigt, Lätt molnigt med skans för regn eller idag kommer temperaturen va omkring 13-19 grader och mulet med stark vind från nordväst.
Kan ni höra av er till mig omgående!! Sorry men jag kan inte mitt mobil nummer det är nått med 072: typ 47 nått palla hämta mobilen ;);) Ni kan höra av er på min hotmail för den kan jag iaf skidor_ _anna@ osv..

Jag söker Solen men solen söker inte miiig;) konstigt nog:O Just nu är jag som svart och vit!! Brun i ansiktet och på armarna sedan ska vi inte tala om kritvit!! Men det kommer väl så småning om hoppas jag =)
Jag längtar iaf till nästa veckas äventyr med Brinken!! Det bär av till grannlandet för Nordisk sommarskiekole!! Ja jag pratar om Norge närmare exakt Meråker där vi ska åka SKIDOR!!!!!!!
inte alla som åker skidor på självaste midsommar;) otur för er hehe

Annars har dagen flyte på, inte har det regna idag inte :O Men vad gör man inte en dag som denna leker en massa stört roliga lekar så man fördriver tiden lite ;)
Kommer fortfarande ihåg ett skepp kommer lastat med : Vampyr, Mesmör, Fotboll, skor , vollyboll. Kompleterings pinne, flörtkula, jaka, handskar, cykel, flygplansmotor, hockey klubba, skridsko, tavla jordgubbstårta maräng swich gran regn jaka mopped, kajalpenna, kompleteringslåda, flygplats, båt , vattenpöl, katt osv ;)
ibland kan man då lära sig att komma ihåg saker. Men när det gäller skolan då går det bara inte!! haha vad kan det bero på ?? Är det intressant att lära sig vad som hände för 100000 fk.. Nää inte så värst:/ attans..

Imorgon springer jag och en hel del andra Indalsledenloppet som är en staffet som sträcker sig över 85,5 km med 8-10 deltagare. Om ni inte ska va med i år är det lika bra att börja träna inför nästa års upplaga;) see you there...

Veckans låt helt klart: River Flows in You med Yiruma!!!

heeej svejs / Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar