torsdag 10 juni 2010

SOMMARLOV!

Halloj! :)
Nu har även jag fått sommarlov, eller det "fick" jag redan i tisdag :)
Om ni bara visste hur skönt jag tycker det är. :D Just nu ligger jag på gräsmattan och degar och livet leker! :)
Har hunnit med ett djävulskt varmt intervallpass idag också, höll nästan på att dö, fast det gjorde jag inte! Fick lite extra pepp av gubbarna som håller på att bygga nya e4:an. Tre stycken tutade och vinkade som FAN och en gubbe hoppa ur bilen och sa: Herregud vad du är duktig som plågar dig i det här vädret! ;) Så nu har man ju några "killar" att välja på... Skämt & Sido.

Ikväll ska jag och kolla på min kusins avslutning och efter det äta tårta och även fira mormor! :D NICE!

Just nu ligger jag här och har ett litet problem som jag, Anna & Eve OFTA brukar ha. Vad ska jag ha för kläder i morgon när min kusin tar studenten? hmm... "Man vill ju inte vara för fin" som brukar vara den vanliga repliken. Ändå borde man ju vara fin, fast då kanske alla tror att jag tar studenten, aja... Får väl se :)
Hoppas även på att jag får träffa Settis i morgon. Du MÅSTE pallra dig in till stan!!!! :)

Nu måste jag kanske gå och packa upp mina flyttkartonger. Eller så får det va en stor fet hög av grejer på mitt rum hela sommaren, det funkar ju det också :)

Byebye gott folk! Nu ska jag njuuuuuuta vidare! :D
/Viktoria Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar