torsdag 3 juni 2010

Tröttttttttt

Hej omvärlden!

I morse vaknade jag och trodde jag skulle dö av trötthet... Det börjar kännas nu att man har haft flera hårda veckor med träning.
Men det var bara att kliva upp och pallra sig ner på skolan och på träning. Träningen innehöll kombtest. Och det gick faktiskt gallant, förutom skyttet... :)

Dagens tyvärr, var ju att vi inte hade någon lektion idag, väääääldigt tråkigt... ;) Så då blev det träning igen istället :)

Ikväll har Anna & jag chillat ner på konsum och handlat lite grejer som bland annat bildade Brownies till våran pluggande vän Settis, hon är duktig hon (och vi också)! ;)

Några viktiga saker att nämna är att jag dom senaste dagarna har hunnit med mycket, bland annat: fått min nyckel till nya lägenheten och när vi var där och kollade fick vi även träffa grannen, hmm... känns som man kommer få en ny bästa kompis, eller näää. HAHA!
Jag har även bokat uppkörning och skrivning, dock fick jag inte när jag vela ha, det var så sent, men det får väl gå det då..., såå nu är det bara till att plugga bilteori heeeeela sommaren. :)

Nu måste jag leta mig mot sängen så jag orkar mig upp i morgon. Godnatt!
/ViktoriaBrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar