tisdag 15 juni 2010

Regn!

Hej omvärlden!
Här regnar det och regnar och regnar! "En dag med regn är en dag utan mening" kände jag när jag vakna!
Men sen kom jag ju på, justja nu ska jag ju dra ut och köra intervaller med Jullan, och då blev plötsligt allt mycket roligare! :)

Igår staplade jag ved hela dagen, den ni! Lite jobb har jag ju trotts allt, så tro inte att jag bara latar mig! Gjorde klart hela högen igår, fast snart kommer det ju mer...
Det som inte var så roligt var när pappa kom hem och sa att det lutade farligt mycket, så då var det bara att plocka ner allt och fixa till. Men det gick fort! ;)
"Tur" var väl att inte bara jag gjorde misstag igår, min stackars lilla mamma råkade backa på Chrilles bil med Audin, och jag kan lova att det inte ser speciellt bra ut nu... :/ Ajaa, man får ju se från den ljusa sidan: Tur att det inte va en människa som va mellan. ;P

Nu måste jag klä på mig och bege mig ut i regnet, man är väl inte gjord av socker!
//VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar