lördag 8 januari 2011

Back on track !

Hej omvärlden!
Nu har jag vaknat ur idet igen! Har haft en liten blogg svacka nu på lovet :/

Senaste veckorna har jag hunnit med mycket. Bland annat drog jag till Sundsvall och hälsade på hemma hos Anna, alltså på Birsta! (Y)
Firade även in det nya året med trevligt folk här hemma och blev stolt över att Anna använde King-glaset! Frågan är ju bara när hon ska få använda isskrapan till bilen... ;)
På lovet har jag även varit på MIN alldeles egna Skidskyttevall ;) Inte alla som har en egen!
Och det sämsta av det sämsta är att jag även blev sjuk! :( Missade Torsby tävlingarna och formen är på botten just nu. Men då kan det ju bara bli bättre och snart är jag Back On Track igen! ;)

Just nu sitter jag och degar det sista här hemma i Njutånger och snart ska jag börja packa alla mina 100000 väskor , och sedan bege mig ut i garaget för en inspektion av gamla takboxen som jag fått på bilen mot brorsans och min vilja... Men det blir nog bra! ;) Tur det är så snygga klistermärken på den och då menar jag inte nå tramsigt Monitor, utan Brinkab! King säger jag bara!

Slut på de roliga!
/ViktoriaBrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar