torsdag 6 januari 2011

Klart sämsta dageN!!

Nu har jag kommit hem efter en otroligt värdelös helg..
Efter regn kommer solsken eller hur var det?? För mig är det spöregn  mest hela tiden!!
Och jag är som ett åskmoln fullt med blixtrar, se upp.
Jag väntar på solsken..
Jag är frustrerad över mig själv och hur dåligt det går.
Jag ska bara säga hur grymt ledsen jag är över det här, målet med hela säsongen försvinner på 1 minut, att känna sig så jävla värdelös är obeskrivligt :((
Har nog förbrukat alla mina tårar för i år!!
Inge JVM, fan ta min skidåkning.
Å igår blödde jag näsblod för första gången på tävling också, inge kul!!


Kapitel 2.
Jonnys pappa körde vänster vänster i rondellen (Y)
Fått igen mina överdrags skor :)
Grattis till Emma W som får åka UOS :)
Har fått träffat massa goa å glada skidskyttar :)

Nu är det bara å bryta ihop å komma igen på riktigT!!!!!!!!!!!!!!!
Ingen rast ingen ro hörrs på heej/// o gladaste anna st på länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar