söndag 16 januari 2011

Söndag

Sedan sist har vi gjort en hel del ;)
Brink har avverkat flera  mil denna vecka :P
Vi har nämligen glidit runt och spanat efter draget, men i Solle Town värkar de va lite halv dött :/
I går blev det träning inomhus när temperaturen va hela - 30 på morgonkvisten. Men 1,15 i stackmaskin  är nog nytt personligt rekord för min del!! Sedan blev de ju lite cykling och även pallrade jag, Brink å Lindblom oss ut på en lite jogging tur också;)
Konstigt nog kollade alla på oss hela tiden, kan de bero på våra ansiktsmaskar vi hade eller? Jag tyckte vi va snygg iaf (Y)
Besökte även Anunsjö IF på kvälls kvisten å fick lära oss både de ena å de andra ;) Tummen upp (Y) för ananaspajen :) den satt hel fint!!

Dan före gårdagen bus: Stannade med bilen å frågade efter vägen till närmsta pizzeria ;)
Gårdagens Blondin VARNING!! Gör ismaskinen is?? Men det är ju vatten
Gårdagens tips går till nummer 17 i Kiruna!! Klipp håret å färga det mee :P Och kaxa inte så mycket jag gillar inte när det är bråk på hockey.... okeeeej??
Gårdagens Morsa: Jasså? det räckte inte med en haha xD
Gårdagen hitta: Ett hus
Gårdagens NORSK:  som va en svensk som inte hade sina triac stavar :-(
Dagens Träning: Intervaller
Dagens MMMM : Jordgubbarna jag hitta i min frys (Y)
Dagens Tutning: Står Brink för!!
Nu är det skidor på tv:n SVERIGE är bra, bättre å BÄST ;)
Snart ska jag rulla till VB förr utgång (hockey idag igen)


Jag kan
Jag vill
Jag får
Å så gäller de å våga....

Har insett att det inte funkar FÅR förstör allt.... Inge körkort å inge JVM de får jag ju inte  . slut haha !!!
nä nu ska jag ta bort mitt röda nagellack, ser ju ut som fransk manikyr, de har som lossnat där fram liksom :P haha  

höööörs på heeej // anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar