lördag 1 januari 2011

År 2010 ett minne blått

Nu sitter jag här nere i mitt lilla krypin och tänkte summera detta ÅR, hur jag nu ska kunna klara av det själv:P
Fick hetaste tipset att Settis att göra en ÅRETS istället för våra vanliga dagens:P


Årets Höjdpunkt: JVM I TORSBY
Årets Snyggaste: finns ju en hel del men för att inte sticka ut med nått specielt namn så drar jag till med Petter NORTHUG!!
Årets amen va äre nurå: Sebbe :P
Årets Läger: Ojj hård fight där men får nog säga att Meråker va lite top notch.. Det stora + et va alla norrmän;)
Årets Åk: PasatN
Årets Stjärna: Ser du stjärnan i det blå ta en sup så ser du två tar du flera ser du mera i det blå :P skämt å sido.
Årets Diss: Det är många:P 

Årets Sport: Skidskytte
Årets Hetaste minnen: Alla med mina B-BRUDAR!!
Årets Blog: Förutom vår an så får jag väl säga, blondinbella höhö
Årets Team: TEAM: EVA
Årets Smeknamn: Klarry ;)
Årets vare nå jag sket i: så vare väl de ;) ;)
Årets Dusch: Alpinist killarnas.
Årets runda: Långa rundan (i skolan)
Årets mat på skolan: Pullvermos å körv.
Årets mat: TACOS!!
Årets
häng: Surfan
Årets sanning: "Men slutar inte leka därför att man blir gammal
Man blir gammal därför att man slutar leka!!!
Årets SMSàre: Helt oslagbara Viktoria Brink
Årets mode: Jeans leggins, får inte glömma den tighta tävlingsdressen:P
Årets Överdrift: :PpPPpPP utrycken
Årets Lägga ner för mycket tid på: Facebook
Årets Sömntutta: Jag Anna Svedin Thunström
Årets Vill kunna: Åka longbord :)
Årets Glögg: Den vita :D
Årets Ge upp: Projekt arbetet
Årets Sommar jobb: På Norrplant med klart roligaste arbetskamraterna :)
Årets GRYMASTE: Alla som åkte så sjukt grymt på OS!!
Årets Snyggaste BILD:

Årets Nykommling  Bild:


Årets Fettaste spårning på BILD:
Årets Garvigaste BILD :D
Årets studentfest Bild:














Summering av 2010:
Det har varit ett väldigt lärorikt år. Jag har massa underbara minnen att tacka en massa för, men främst mina Bästa vänner Brink å Settis :)) Sedan har detta varit ett år med en massa tankar fram å tillbaka.. Vi har börjat 3an och fyllt 18 år. Varit på en massa tävlingar, det bästa minnet är trotsalt JVM i Torsby :)
Det vanligaste använda orden/utrycken jag använt i år: tatt, det värsta va, sedan, Seiöst, lär, vare nå man sket i så vare väl de, hjaaaa, hjaaaPP, skämt å sidor osv. 
Jag tycker det är sååååååååååå här bra med ett nytt år!!!

Nytt år nya möjligheter!!!
DETTA VA ALLT FÖR DENNA GÅNGEN, NU SKA JAG SOVA HÖRS PÅ HEEEY// ANNA ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar