torsdag 30 december 2010

Idag har jag införskaffat mig ett par skor..
Sa till mamma i affären - visst är dom snygga???
Till svar fick jag- skojjaru? :O (hon tyckte inte dom va fin)
Jaha??? aja lite därför köpte jag dom!!
Har ju inte tagit med några skor hem, bara ett par vinterbods :P å löpardoserna ;)
Och som jag har sagt förut så är det ganska värdelöst att jag har st 37, mamma st 38 å frida st 39... Man kan ju inte låna av varandra :(
Aja nu är jag ett par skor rikare..
Sedan har vi ju Pappa som skulle ut å åka skidor :P vad ska man säga, mer än att det va tur att jag inte va där ;) Han hade inte den bästa outfitte om jag säger så :P

Nä nu ska jag snart bestiga Monteverest (trappan) å hitta min rätta plats i tv soffan :P Hare gött å SIMMA LUGNT // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar