tisdag 14 december 2010

Tisdag!!

Idag har vi:
- Ätit massa julfika
- Haft skola... Alltid lika kul
- Gjort pankakor på surfan, då menar jag verkligen på surfan :P hehe
- Varit på Hockey :) Grymt att Solle vann trotts att mina små pärlor inte riktigt är helt nöjd med att hudik förlora men men ;)
- Pluggat Islam (Y) såhär på kvälls kvisten. Hoppas nått fasna iaf..
- Lånat en bok på biblan, måste ju ha nått att göra under Jul....

Nu är det bara 2 dagar kvar i skolan sedan blir det Piteå å skidskytte cup och efter det blir det hem till Timrå å fira min 18 årsdag och mammas 50 årsdag. För er som missat det så fyller vi år samma dag ;) lite coooolt
Sedan måste jag inhandla Julklappar vilket jag inte kommer hinna denna vecka, tror det kan bli en del förseningar på vissa håll!!
förlåt men jag är inte den bästa på att prioritera ;)
SNART NYTT ÅR OCH NYA MÖJLIGHETER!!!

Nu blir det att dra sig till kojjjs!!! sov så gött alla där ute // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar