lördag 11 december 2010

Åsarna dag 1!

Och såhär glad blev vi idag! :)

Så här trött blev Settis efter segern! ;)
Idag var det en fantastisk dag! :)
Ett utav mina mål uppnåddes idag och jag tycker det var på tiden. Lyckades komma i mål som tvåa i kvartsfinalen och gick då vidare till semin. Har aldrig kommit vidare till semin men nu kände jag att det var på tiden!! :)     Jadu, jag trodde inte att det var sant, men de va det ;)
Blev sedan femma i semin och fick då åka B-final! Kom fyra där och slutade totalt 10a. Och jag är så häääääääääääääääääääääääääääär nöjd! :D UNDERBART!

Ett stort grattis till Kingen själv också! ;) Grym hon är!

I morgon blir det skate, 5 km. Rolig bana! Ska försöka pallra mig igenom även om jag just nu är väldigt trött!
Nu blir det Korvstroganoff á la Jerker! ;)
Hörs på hej! /En super duper glad Viktoria Brink!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar