fredag 10 december 2010

Åsarna

Tjenixen!
Nu ligger jag och degar i soffan i lägenheten här i Klövsjö. Fint ställe det här, förutom att det kryllar av alpinister här! Tänk att man alltid ska måsta stå ut med dom ;) haha!

Annars så äre fint! Har varit och kört banorna idag inför helgen och efter bara några meter så insåg jag att banorna är ganska jobbiga! Mycket uppför, fast ändå ganska mycket nerför ;) det blir nog kul tror jag (:
Efter detta tog vi våra kära bilar och kryckade oss fram till Settis stuga där vi hängde ett tag tills det började ramla in massa HIFare och då kände vi att det var bäst att fly! ;)

Nu ska jag deeega hela kvällen, smörja in tungan typ 50000 gånger så den blir bra nån jävla gång, kanske orka packa upp väskan, och så klart måste jag ju gå ut och prata lite med bilen. Tycker synd om han när han står där ute i kylan :( En sak är klar och jag ska inte bli en bil i mitt andra liv! ;) eller jo kanske en röd Ferrari i så fall som alltid står i ett garage och glänser ;) det är annat med Volvon som inte ar nått garage stackarn! Fast på söndag ska han ju få åka hem till kära Njutånger och bli lite tvättad och pimpad ;) Jag känner redan nu hur jobbigt det kommer bli utan bil :( höhö!

Nu ska jag slöööa en sväng! Hörs på häääj!
/Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar