tisdag 28 december 2010

Klart bästa fotografen!!









Ni ser ju min förmåga som fotograf :P bilderna är ju ganska clean må jag säga.. Klart bästa vinkeln mm kunde inte bli bättre helt enkelt :P
Väldigt roligt tävling att kolla på, massa storfräsare så som Richardsson, Brink, Britta Nordgren, brynte å sist men inte minst självaste EG10 okeeeeeeeeeeeeeeej!! Snart är det årsskifte blir det EG11 då eller?? det lät ju inte lite fel heller....
Idag har jag skaffat mig en ny toppluva (Y) min SVEA försvann i Umeå på nån restaurang tror jag :(  helt spårlöst försvunnen.. Konstigt jag som brukar ha sån koll på mina grejer ;) Har ju bara glömt överdrags skona till pjäxorna i ösund å mitt gristryne i Piteå vad ska jag glömma i Torsby??
Jag är inte slarvig bara mindre kontrollersam :P (kom nyss på ordet ;)

Tänkte bara bringa en hälsning till mina två flokfior i Hälsingland, ni kan ju ringa jag känner mig ensam ;) å brink plugga inte så mkt matte de leder bara till huvudvärk och att jag kommer efter ;) å de vill vi ju inte, bättre med panik plugg dan innan (Y) Nää men seriöst så SAKNAR JAG ER konstigt eller ej, ganska dött här ute i vildmarken bussen till civilisationen passerar inte varje kvart precis :( :( känn lite medlidande tack på förhand..

Okej riktigt så illa är det inte, jag ska nog klara av det hära tillslut =) Snart är det nyår väldigt efterlängtat!!!
Nytt år nya möjligheter!!!
SOV GÖTT// ANNA

1 kommentar:

  1. Nja Anna... Liiiite glömsk är du allt, vill minnas ett slutstycke som inte var med på ett pass... Kanske borde räknas som "Årets miss"

    SvaraRadera