torsdag 16 december 2010

Ni är BÄST!!!

Nu har jag blivit lämnad här i sticket som man säger..
Viktoria & Evelina har dragit sig tillbaka, närmare bestämt hem till sig :)
När jag kom hem efter lite bilteori plugg så va det extremt många ljus tänt, till och med ett utanför dörren :P
På bordet stod Tårtan och från soffan hör jag tonerna av Ja må du leva.. dom gjorde sitt bästa iaf ;)
Middagen va som serverad i Tårtform, men vad gör det ;)
Vi har firat min kommande 18 årsdag :)
Fick en veckarklocka i födelsedags present (Y) kan ju behövas om man säger så ;) haha kan man ju inte skylla på att telefonen hade dött längre, attans.. Om grannarna tycker att min väckarklocka stör dom, kan dom ju alltid vända sig till vb & es för tips om så kallade hörselkopor ;)
En till överaskning var att dom hade lyckats riva ner en av hyllorna, men det skiter man väl i ;) Gärdets väggar är inte de allra bästa om man säger så.
Nu ska ja dra mig till sängen, imorgon väntar sista dagen i skolan för i ÅR den ni :D (Y)
pussheeej//en glad anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar