söndag 12 december 2010

Åsarna dag 2

Hallå!
Idag var det skate 5 km som gällde ;) gick Inge vidare men det skiter jag i för jag är nöjd som fan ändå från igår :) hihi! gryyyym helg och jag älskar Åsarna, och det vet jag en till som gör! Hihi! ;)

Sedan tog vi bilen hem mot Solle igen och middagen blev såklart på Bylla! ;) mums!
Sedan vare dax för julkalendern ! Mysilimyspyyys! ;) något som drar ner på det mysiga är väl att det luktar sopor i lägenheten. Typ gammal kyckling som luktar surt katt piss! :( not Good!
Just nu ligger jag i sängen på spikmattan och myser till Eves stämma ;) oj nu kommer hon flygandes! Hjälp! Hörs! /VB

Tillägg:
En liten hälsning till Anna Montana såklart! (hon som tydligen åkte hem till Stavre idag... we miss her!)
/Settis
Vi vet inte riktigt vem han till vänster är...
 ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar