måndag 27 december 2010

Snö, snö och mera snö!

Rak och fin gran! ;)

Mamma försvinner nästan bland snön.

Huset ser inte ut att må så jätte bra! Är nog bara en tidsfråga om när balkongen kommer braka.

Min stackars lekstuga brakar nog också snart. Så nu har jag äntligen fått flytta in i det stora huset med dom andra.

Som vanligt, en fullt normal juldag...

Tomten kom även på besök.
Det roliga var att det minsta barnet fick vara tomte...

Jag och Mamma! ;)

Pappa frös till is under våran skidtur på julafton (:
Så här bra ser man ut genom mitt fönster! ;)

Som ni ser så är det där ett ute badkar! ;) ser varm och skönt ut nu!

Tänkte att jag måsta lägga ut lite fina bilder som Anna ;)
Julen har varit super! och eftersom jag varit så otrooooligt snäll så fick jag många fina julklappar! ;)

Annars så äre fint!
Som vanligt så snöar det här hemma och jag tycker det börjar kännas lite onödigt nu!!! Jag lovar att vi har mest snö i hela världen ;) Det är nog bara en tidsfråga om när huset ska braka samman och när vi inte längre kommer ut ur huset ;)

Igår julbakade jag och mamma. Bättre sent än aldrig ;) Blev as goda Fudge och nå andra kakor (:
Onödigt att stressa innan jul när man kan göra det efter!

Nu ska jag kanske gå ut och skotta gården och vara lite snäll och tänka på att tomten ser allt! ;) Så han även kommer nästa år. :D Skulle önska att man visste hur man fick igång snöslungan...
Ha det bra och simma lugnt!
/Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar