fredag 28 januari 2011

Glöm dina bekymer imorgon kommer nya!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det en Blåsig dag :O inte lite heller..
Nu på slutet har vi börjat ta tag i våra liv tror jag, börjat planerat och lagt tiden åt rätt säker.. Skolan går ju först i alla lägen, eller??
Nää jag har helt enkelt inte orkat i onsdags blev det en tipp hem för att sedan torsdag morgon dra till Huvudstaden Stockholm. Hemma han jag med både å övningsköra och att se en film till Svenskan;) yummen upp på de (Y)
Igår va de Stockholm, å typ 10 timmars resa innan jag landade hemma i min underbara lägenhet i Sollefteå, inte tomhänt heller e, han ju med en repa på STOR STAN också, gled in på NK å sådär också men kände att jag inte riktigT passa in där måste jobba på outfiten tror jag :) Trött som faan pallrade jag mig till DATORN såklart :S Alltså datorn är en väldigt stor del av mitt liv tror jagh!! Onödigt egentligen men....vafan måste ju hålla ställningarna så att säga, sedan blev det en skönhetsömn utan dess like hela 6 timmar...
Sedan va de bara å ge sig ut på träning i den starka vinden, även komb stod på schemat och den 2 veckor långa SSBOC som står för "Sollefteå Skidgymnasium Biathlon Open Championships" ;) Idag gjorde jag min första start om man säger så.. DNS på den första del tävlingen, efter 7 stycken tävlingar ska en SSBOC mästare koras :) han e bra rolig den där EG10 oj jag mena EG11 ffs!!
Annars då??
Livet flyter precis ovan vattnet just nu, å teamets stolthet befinner sig i Estland och köttar järnet på JVM i längdskidor. Och våra resterande tränare på Biathlon sidan befinner sig på JVM i Nove Mesto typ :S men vad är det om man jämför med SSBOC ;) Närå kör hårt alla Svenskar håller tummarna för er ALLA ;D

Nu ska jag om sisådär 1 timme dra med bussen till Bredbyn å PattyNyberg å hennes homeplace liksom, ska bli Grymt kul =) Jag taggar sparkåkningen här ska inte fegas utför bredby bakarna!!!

Som grädde på mosen så ska jag bju på lite bilder, som ni har längtat:










Ett steg i rätt riktning!! :) Nu ska jag packa väskan å dra på nya äventyr :)
Har en chill låt å tipsa om också : Cannonball med Damien Rice
Hörs på heeeeej // ASeT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar