måndag 31 januari 2011

Surf-häng

Hallå!
Nu är vi tillbaka i vardagen igen :) sitter just nu på surfarn och laddar inför ettornas fotbollsmatch! ;)
Anna sitter och skrattar åt sig själv och sina egna skämt, rolig hon är ;)

Annars idag har jag tränat och även hunnit med att agera taxi till småttingarna som ännu inte har fått sitt körkort.
Har även hunnit med två extremt roliga lektioner, marknadsföring och affärsjuridik...

I helgen drog jag hem och överraskade My family ;) trevligt trevligt! Lyckades kamma hem 100 spänn från pappsen tack vare en vadslagning! JAG hade alltså rätt!!! Värt att notera!
Igår fyllde jag även år! 18,5 år! Den ni! Det firade vi med hockey och nån dag hoppas jag på tårta :)

Nu måste jag bege mig till bordet med lite taktiksnack inför kvällens bravader ;) Hoppas brudarna dänger till alpinistens hårt så dom inser hur värdelös dom är! ;)
Hörs på hej! /V

P.S EG11 säljer ett bord och 4 stolar för ett billigt och bra pris till någon trevlig prick som vill ha det där bordet med det lilla extra. ;)
Han har även en hemmagjord sänggavelsom ska slängas. Varför slänga ett konstverk när man kan få miljarder för det? Eller?
Om ni är intresserad så hör av er till EG11 . D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar