söndag 9 januari 2011

Solle the place to be??

Nu sitter jag här å har äntligen fått ordning i läggan, det tog ju sin tid ;) Nu har jag också lärt mig att man ska städa innan man lämnar solle :P Jag måste ha glömt det ;)
Mamma å pappa har hjälpt mig att sätta upp ännu fler speglar i hallen förr fyra nu sex, sexigt!!
Jag har också kommit på en väldigt smart ide att jag ska ställa min veckar klocka i hallen, då måste jag ju kliva upp :) få se om jag lyckas imorgon, för jag vill ju inte missa matten ;)

Imorgon hoppas jag att lärarna är lite snäll om man säger så, annars kommer inte jag palla skolan :(
Har juu lika många läxor kvar som innan lovet;) Planeringen på topp!!

nä nu är det sovdags, inge va vaken till 12 heller.. sov så sött ni därute// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar