måndag 21 maj 2012

En dag kvar av min intervall vecka! Känns bra men också väldigt jobbigt med cooper som avslutning, kanske bli personligt rekord på sämsta tid! aja

Idag har jag hållt engelska tal om spotify, de va så bra,  hon tyckte jag skulle va så himmla stolt... fick G- haha men de e ju bra för att vara jag ;)

Och ikväll har jag och patty suttit och pluggat, försökte hjälpa henne med shake speare det gick väl sådär övergick mer till å kolla, lägenheter, resor, planera hela sommaren!
vi vill ju åka på en kryssning eller typ till tyskland på träningsläger. Eller bara nå annat roligt! Har du nå förslag ring mäjjj!! (:

Har även bestämt att vi vill åka raggarbil på crousingen!!! Hur nu de ska gå till, ingen har bil, ingen har kontakter i värsta fall får vi väl ta cyklarna våra, å rätta in oss lite fint i ledet ba :P

Nä nu måste jag sova (:  vi hööörs! // annast






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar