måndag 28 maj 2012

Värmebölja


Nu är ännu en helg förbi. Sakta men säkert rullar solle tiden snart ut. I helgen har vi haft superbra väder ibland nästan lite för varmt i alla fall i min lägga.. Har man solsidan så har man!
I torsdags sålde jag min lägenhet och på kvällskvisten blev det picknick med ett glatt gäng på gräsmattan på gärdet, love you <3

I fredas vart det hembakad pizza hos Märta, mumms! Sedan drog vi å risön och kollade på när skidisgrabbarna spelade fotbollsgrabbarna upp på läcktarn, och så fanns de ingen läktare :PPpPppP Vi avslutade kvällen med glass på Sibylla sedan film mys hos Patty!
Lördagen tillbringade vi med att träna lite, spela vollyboll, sola, grilla, umgås osv riktigt roligt att kunna umgås näst intill alla skidgym tjejer på en å samma gång! (:

Igår tog jag sovmorgon närare bestämt till 10 över 2! Ibland så måste man bara ;) Drog iaf till shell på remslesidan och åt glass i solen sedan satt vi å steeekte på hullsta! Och så blev man ju bjuden på midda som pricken över i :et av Sara N, riktigt mumsigt!

Ungefär de är vad jag har gjort i helgen lite kortfattat, nu väntar en vecka med inte lika bra väder men väderprognoserna har ju haft fel förr så vem vet ;)
Ha de kung idag och ta hand om varandra, nu väntas engelska LOVELY! <3 // anna st


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar