söndag 6 maj 2012

The lucky one

Tjena mitt bena! Nu sitter vi här nerslagen i soffan i väntan på att kladdkakemuffinsarna ska bli klara!! Känster å gen känster så att säga ;)
I helgen har jag och Patricia Befunnit oss hemma i Stavre, riktigt skönt att vara hemma emelanåt. Vi har inte gjort så mkt sätt film, tränat, varit på Birsta, bakat och igår kväll var vi på Bio "the lucky one" Riktigt sevärd film om jag får säga det själv :D
Resten av dagen blir till att chilla skulle jag kunna tro, vill åka å införskaffa nya springskor men får se hur det bli med den saken. :)
Veckans höjdpunkt: Nationella Engelska B
Vackans haff: Huvudpersonen i "the lucky one"
Veckans Måltid: Fiskgratängen...
Veckans färg: Svart
Veckans vecka: v18
Veckans väder: Regn/ snö, maj vare jaa!
Veckans värsting: Frida Hagström...
Veckans film: Rosa the movie
Veckans sköning: skidgym soffan
Veckans bild:

Ett stort TACK till Patricia som förmedlar den vidare! ;)
Veckans efterätt:





Veckans hängare:

Slut på veckans nu va..

Till veckan blir det Stecken för att steka! Dock har jag hört att det ska regna men man är väl inte gjord av socker heller, Simma lugnt SUCKERS! <3 // Anna ST



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar